DANE - osiedla w Miateczku Wilanów

Uwagi o usługach i handlu, ale bez reklam i lipnych poleceń...
Awatar użytkownika
tob
autochton
autochton
Posty: 1535
Rejestracja: 08 cze 2009, 15:10
Lokalizacja: Zdrowa Wilanów

Re: DANE DANE

Post autor: tob » 19 lut 2012, 13:43

szukałem wątku gdzie poruszyć ten temat. Orientujecie się ilu mieszkańców w przybliżeniu może mieć ma aktualnie Miasteczko?

von graff

Re: DANE DANE

Post autor: von graff » 17 wrz 2009, 12:16

czy nie uwazacie ze na Ostoja Wilanow mieszkania sa zdecydowanie za drogie? no na przyklad to http://.... [komercyjny link usunięty, użytkownik dostał bana / Pohor] Wcale nie jest najladniejsze a cena?

macdac
przybysz
przybysz
Posty: 37
Rejestracja: 06 cze 2008, 17:34

Re:

Post autor: macdac » 13 maja 2009, 23:44

[quote="Oljyee"]Witam,

Troszke te mapki sa niedokladne. Np 5 byc moze sie myle, ale na stronce MW sa pokazane tylko te budynki ze znaczkiem 5 jako Krolewskie Przedmiescie.. ten ostatni trojkat to nie jestem pewna.

Ten ostatni trójkąt to też Królewskie Przedmieście - budynek przy Al. Rzeczypospolitej 2. A więc jak najbardziej część numerka 5 (dla ułatwienia pokolorowany nawet tak samo :)
---
pozdrawiam

dac

macdac
przybysz
przybysz
Posty: 37
Rejestracja: 06 cze 2008, 17:34

Re:

Post autor: macdac » 13 maja 2009, 23:42

Gringo pisze:jest taki wątek Sąsiednie inwestycje....

3 = Aura Park, Mill-Yon, www.mill-yon.pl :-)
2 = Nowy Wilanów, Wilanów Investments, www.nowywilanow.pl
1 = Nowa Rezydencja Królowej Marysieńki, Robyg, www.robyg.com.pl
4 = Ostoja Wilanów, Fadesa Prokom, www.fadesaprokom.com
5 = Królewskie Przedmieście, www.krolewskieprzedmiescie.pl

[I-K,12-13] = Osiedle Zdrowa, Robyg, zdrowa.robyg.com.pl
[C-G,3-6] = Wilanów ONE, BSR Polska, wilanow-one.pl
[Q-R,7-9] = Impresja, Hines, apartamenty-impresja.pl
[Q-R,2-3] = Wilanów Park

12 = Galerie Handlowo-Usługowe(?), Auchan, Ogród Zimowy(?), stary plan
6 = tu chyba ma/miał być hotel czterogwiazdkowy, 200-pokojowy(?)
11 = lokalne "centrum" biurowo-biznesowe(?)

Na mapce nie są pokazane (bądź nie wiem, gdzie je umieścić...):
* La Lumiere, bi-polska.pl
* Patrick's Homes
* Wilanow Ogrody, www.cgsa.com.pl
* Sawa Apartments, www.sawa.pl
* Wilanów Residence, DoR.pl

Z pewnością to nie wszystko...

Errata - 11 to nie lokalne centrum biurowo biznesowe tylko szpital Medicover
---
pozdrawiam

dac

ben333
przybysz
przybysz
Posty: 18
Rejestracja: 29 maja 2008, 17:25

Post autor: ben333 » 23 wrz 2008, 11:06

Czy ma może ktoś bardziej aktualną mapkę co do ulic i osiedli w MW????

michalk
bywalec
bywalec
Posty: 121
Rejestracja: 28 gru 2007, 9:26

Post autor: michalk » 04 kwie 2008, 19:22

Strona inwetycji to bardzo ciekawa lektura (troche SF). Polecam czesc dotyczaca otoczenia. Plaskowickiej bis i trasa mostu poludniowego to drogi istniejace a Robyg i Hines to tzw zielen miejska :mrgreen:
Pozdrawiam
Michal

mikolaj
przybysz
przybysz
Posty: 15
Rejestracja: 04 wrz 2007, 15:36

Post autor: mikolaj » 03 kwie 2008, 9:46

tak, duśczycy zatrudnili prawdziwe audi TT wśród architektów :-D

reflektor2
przybysz
przybysz
Posty: 74
Rejestracja: 31 sie 2006, 11:36

Post autor: reflektor2 » 02 kwie 2008, 20:59

Jeśli dobrze wyczytałem na ich stronie, to ten "duśki" developer zatrudnił czołowego architekta Warszawy, ulubieńca klientów Aura Park, pana Tomaszewskiego.

Efekt końcowy łatwy do przewidzenia.

mikolaj
przybysz
przybysz
Posty: 15
Rejestracja: 04 wrz 2007, 15:36

Post autor: mikolaj » 02 kwie 2008, 19:06

nowa inwestycja duśkiego (!!!) :-) inwestora: http://www.scandinavianhouse.pl/
lokalizacja inwestycji: http://www.scandinavianhouse.pl/#/otoczenie/

Gringo pisze:
Duńczycy w Wilanowie
Źródło: „Dziennik” + eurobuild + forum skyscrapercity

Sjaelso Poland, spółka należąca do duńskiej grupy Sjaelsoe Gruppen, wybuduje w Warszawie na działce o powierzchni 3,3 ha osiedle mieszkaniowe na 650-700 mieszkań. Inwestycja powstanie w pobliżu Miasteczka Wilanów, przy planowanej al. Rzeczpospolitej. Projektem osiedla zajmuje się pracownia Tomasza Tomaszewskiego FBT - Pracownia Architektury i Urbanistyki. Deweloper pod koniec wakacji wystąpi z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę. Ceny apartamentów będą wahać się między 7 a 10 tys. zł za mkw. Kolejną inwestycją firmy będzie centrum handlowe (18 tys. mkw.) w północnej Polsce.

Woytek
osadnik
osadnik
Posty: 460
Rejestracja: 06 gru 2006, 18:28

Post autor: Woytek » 28 sty 2008, 9:19

kaszaniarz pisze:Czy ma ktos jakies informacje na temat tej inwestycji,inwestorem ma byc firma Carrefour ale nigdzie nie moge znalezc zadnych informacji.Czy tam juz cos buduja?
Obrazek
http://www.fbt.net.pl/projekty_zabudowa ... dzinna.php

Projekt jest pracowni FBT wiec nie spodziewałbym się rewelacji i nie przywiązywał większej uwagi do wizualizacji. Juz pokazali co potrafią w MW.

ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

kaszaniarz
przybysz
przybysz
Posty: 8
Rejestracja: 24 lis 2006, 1:08

Post autor: kaszaniarz » 26 sty 2008, 22:16

Czy ma ktos jakies informacje na temat tej inwestycji,inwestorem ma byc firma Carrefour ale nigdzie nie moge znalezc zadnych informacji.Czy tam juz cos buduja?
Obrazek

Aga
autochton
autochton
Posty: 2351
Rejestracja: 09 sty 2008, 11:22

mapka MW

Post autor: Aga » 09 sty 2008, 11:42

Oljyee pisze:Witam,

"Troszke te mapki sa niedokladne. Np 5 byc moze sie myle, ale na stronce MW sa pokazane tylko te budynki ze znaczkiem 5 jako Krolewskie Przedmiescie.. ten ostatni trojkat to nie jestem pewna."


Ten ostatni trójkąt w nr 5, to 2 etap Królewskiego Przedmieścia.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 09 sty 2008, 21:45 przez Aga, łącznie zmieniany 1 raz.

kaszaniarz
przybysz
przybysz
Posty: 8
Rejestracja: 24 lis 2006, 1:08

Post autor: kaszaniarz » 09 sty 2008, 0:07

Byly nawet wizualizacje tej inwestycji
Obrazek

Nie wiadomo czy bedzia ona zrealizowana.Na jednym z forum ktos pisal ze jedna z hiszpanskich firm w MW chce odsprzedac swoje grunty dla Prokumu.Domyslam sie ze moze to byc wlasnie Acciona ale nie sa to potwierdzone informacje.

Pohor

Post autor: Pohor » 08 sty 2008, 10:14

Dzięki.
Każda informacja na tym forum jest ważna :)

michalk
bywalec
bywalec
Posty: 121
Rejestracja: 28 gru 2007, 9:26

Post autor: michalk » 07 sty 2008, 23:32

Nie wiem czy ktos jest jeszcze zainteresowany ale 10 to zdecydowanie Acciona Nieruchomosci (inwestycja ma sie nazywac Sady Wilanowskie) ale poki co to nikt nie wie kiedy i jak
Pozdrawiam
Michal

ODPOWIEDZ

Wróć do „Handel i usługi”