Budowa kolejnych szkół w Wilanowie

Kulturalnie o sporcie, o edukacji dla sportu i edukacja kulturalna...
Awatar użytkownika
J.Szubińska-Piszczek
radny (do 3 postów dziennie)

Re: Budowa kolejnych szkół w Wilanowie

Post autor: J.Szubińska-Piszczek » wczoraj, 19:49

Chciałabym poinformować, że na dzisiejszym posiedzeniu Komisji Edukacji radni dowiedzieli się od pani naczelnik, że obwody szkół w Wilanowie nie zmienią się w roku szkolnym 2018/19. Wydział Edukacji przedstawi Zarządowi Dzielnicy propozycje ewentualnych zmian w kolejnym roku szkolnym.

Floyd
tubylec
tubylec

Post autor: Floyd » 17 gru 2017, 23:39

Panie Tomaszu - trudno się nie zgodzić. Krótki komentarz - ja nie mogę powiedzieć jak to zrobić, bo nie wiem, nie znam się na tym. Tego oczekuję od ratusza - mądrych działań w interesie mieszkańców. Jeśli szkoła, to z całą infrastrukturą drogową.

Do kolejnej porcji obrzydliwych słów Pani radnej odnosić się nie będę - nie warto taplać się w bagnie.

Awatar użytkownika
Tom
Kontaktowanie:

Post autor: Tom » 17 gru 2017, 20:05

W pełni się zgadzam, że do tej pory infrastruktura nie nadązała za rozwojem kolejnych placówek. Pamiętna to porażka absolutna. Wszystko prawda.
Brak zapowiadanego autobusu koło szkoły przy Ledóchowskiej - porażka.
Trzeba to wyprostować, egzekwować...
Jednak w docelowym układzie drogowym (Branickiego na Ursynów, Ciszewskiego bis, Zdrowa plus tramwaj) to wszystko powinno się sprawdzić. Powstania tam szkoły bez chociażby Zdrowej i połączenia z Osią sobie nie wyobrażam. Do tego potrzebne jest przejęcie dróg, by można było na nich zwyczajnie zarządzać organizacją ruchu. Więcej zdecydowania.