korespondencja

AdamR
bywalec
bywalec
Posty: 125
Rejestracja: 21 kwie 2011, 11:27
Lokalizacja: Ostoja Wilanów
Kontaktowanie:

Re: korespondencja

Post autor: AdamR » 23 sty 2018, 10:00

A ja mam pytanie bo nie widzę w protokołach wniosku o montaż boksu na miejscu parkingowym w budynku 10 E na poziomie -1. Czy taki wniosek był i jak wiercenie w podłodze ma się do bezpieczeństwa izolacji podłogi.

Awatar użytkownika
Faktorek
bywalec
bywalec
Posty: 164
Rejestracja: 21 kwie 2010, 13:38
Lokalizacja: Ostoja Wilanów
Kontaktowanie:

Re: korespondencja

Post autor: Faktorek » 16 sty 2018, 10:06

Czy ktoś może się zająć poprawą jakości protokołów? Zdjęcia (np wizualizacje) i inne wstawki są absolutnie nieczytelne.
Załączniki
Protokół.jpg
Fatalna jakość
Protokół2.jpg

Awatar użytkownika
wawra
tubylec
tubylec
Posty: 762
Rejestracja: 05 mar 2008, 22:32
Lokalizacja: Ostoja Wilanów
Kontaktowanie:

Re: korespondencja

Post autor: wawra » 27 gru 2017, 23:46

Na Mojej Wspólnocie opublikowany został:
PROTOKÓŁ ZE SPOTKANIA
ZARZĄDU, RADY WŁAŚCICIELI I ADMINISTRACJI W DNIU 26.10.2017
W spotkaniu uczestniczyli:
Ze strony Zarządu Wspólnoty: Stanisław Orzeł
Ze strony Rady Właścicieli: Anna Wawrzeniecka
Grzegorz Palicki
Ze strony Administracji: Piotr Kułakowski
Grzegorz Mikołajczyk
Monika Brzeźnicka
Tomasz Dębski

DOKUMENTY DO PODPISU
Podpisanie protokołu ze spotkania w dniu 11.09.2017 r.

DO ZAOPINIOWANIA PRZEZ ZARZĄD I RADĘ
(w przypadku wniosków mieszkańców każdorazowo analizowanie jest spełnienie kryteriów dot. udziału w głosowaniach, udzielania dostępu do lokali w trakcie remontów, przeglądów, wymiany liczników itp.. oraz stanu rozliczeń ze wspólnotą z tytułu czynszu)


Zabudowa balkonu wykonana w budynku Hlonda 8/12
Wniosek dot. Hlonda 8b/95 o zgodę na montaż siatki na obszarze ogródka
Wniosek o zgodę montaż klimatyzacji lok. Hlonda 6/12
Wniosek o zgodę na wybudowanie tarasu zimowego lok. Hlonda 6/30
Wniosek najemcy lokalu Hlonda 2/U2 – „Formy Kolory” Sp. z o.o o zgodę na montaż reklamy
Wniosek dot. Hlonda 8b o wykonanie ogrodzenia i dodatkowych nasadzeń wokół lokalu
Wniosek dot. Hlonda 8b/70 o zgodę na montaż rolety zewnętrznej
Wniosek o zgodę nam montaż paneli fotowoltaicznych nad lok. Hlonda 10/102
Wniosek o zgodę na montaż paneli fotowoltaicznych nad lok. Hlonda 2A/127
Wniosek o zgodę na montaż pergoli Hlonda 8c/1
Wniosek o zakaz używania przez DS dmuchaw do liści
Wniosek dot. Hlonda 8b/107 o wykonanie zjazdów z chodników pomiędzy etapami C2 , C3 i B5 oraz o montaż pokryw na koszach na śmieci
Uzupełnienie oświetlenia świątecznego
Budowa chodników Hlonda 8, park Z2, przejście do Simply
Wniosek dot. Hlonda 10j/313 o wykonanie nasadzeń 4 modrzewi

POZOSTAŁE INFORMACJE
Modernizacja monitoringu
Montaż instalacji hydroforowej Hlonda 2
Badanie wody Hlonda 2
Naprawa balkonów
Naprawy tarasów i usunięcie przecieków
Przejęcie nowego etapu – Hlonda 6
Odbiór drogi pomiędzy Hlonda 8 a Hlonda 10
Stan głosowania uchwał
Nasadzenia drzew w parku Z1
Naprawa posadzek w garażu oraz usunięcie przecieków ścian i dylatacji
Windykacja
Ocena modernizacji boiska
Konkurs na dostawę energii elektrycznej do nieruchomości na rok 2018
Przewidywane prace remontowe na rok 2018
Wynik finansowy roku 2017
Wniosek dot. Hlonda 4a/20 o zgodę na pozostawienie alarmu na elewacji
Wniosek dot. Hlonda 2 lok 117 i 182 ws zabudowy loggi

Dodatkowo zgłoszone drogą mailową do omówienia :
Konserwacja elementów drewnianych.
Obchody administratorów po osiedlu.
Opracowanie koncepcji oszlabanowania osiedla; potencjalne przejęcie drogi Hlonda przy kanałku, na odcinku prowadzącym wyłącznie na teren Wspólnoty - punkt z udziałem Pana Rafała Sobczaka

PROPOZYCJA TERMINU KOLEJNEGO SPOTKANIA 23.11.2017– godz. 18.00

Awatar użytkownika
wawra
tubylec
tubylec
Posty: 762
Rejestracja: 05 mar 2008, 22:32
Lokalizacja: Ostoja Wilanów
Kontaktowanie:

Re: korespondencja

Post autor: wawra » 27 gru 2017, 23:28

Na Mojej Wspólnocie opublikowany został:
PROTOKÓŁ ZE SPOTKANIA
ZARZĄDU, RADY WŁAŚCICIELI I ADMINISTRACJI W DNIU 11.09.2017

W spotkaniu uczestniczyli:
Ze strony Zarządu Wspólnoty: Stanisław Orzeł
Ze strony Rady Właścicieli: Anna Wawrzeniecka
Grzegorz Palicki
Ze strony Administracji: Piotr Kułakowski
Grzegorz Mikołajczyk
Monika Brzeźnicka

Agenda:
DOKUMENTY DO PODPISU
Podpisanie protokołu ze spotkania w dniu 29.06.2017 r.

DO ZAOPINIOWANIA PRZEZ ZARZĄD I RADĘ
(w przypadku wniosków mieszkańców każdorazowo analizowanie jest spełnienie kryteriów dot. udziału w głosowaniach, udzielania dostępu do lokali w trakcie remontów, przeglądów, wymiany liczników itp.. oraz stanu rozliczeń ze wspólnotą z tytułu czynszu)


Wnioski przedstawione drogą mailową w dniu 10.08.2017r.
Wniosek dot. Hlonda 8/120 o przykręcenie elementu dekoracyjnego do elewacji balkonu służącego do wieszania kwiatów
Wniosek dot. Hlonda 8A/42 o zgodę na montaż markizy
Wniosek dot. Hlonda 8B/94 o zgodę na montaż klimatyzatora
Wniosek dot. Hlonda 8/113 o zgodę na montaż markizy
Wniosek dot. Hlonda 8B/110 o zgodę na montaż klimatyzatora
Wniosek dot. Hlonda 4a/20 o zgodę na pozostawienie alarmu na elewacji
Wniosek dot. Hlonda 10K lok 210 o zgodę na montaż klimatyzatora
Wniosek dot. Hlonda 2C/24 o wykonanie w parku Z1 eko chodnika z ściętych drzew
Wniosek dot. Hlonda 8B/113 o zgodę na montaż markizy
Wniosek dot. Hlonda 2 lok 117 i 182 – o zgodę na zabudowę szklaną balkonu
Wniosek dot. Hlonda 8b/80 o wykonanie dodatkowych nasadzeń
Wniosek dot. Hlonda 10G/129 o zgodę na montaż urządzeń radiotechnicznych na dachu budynku

Kwestie bieżące oraz nowe wnioski do omówienia podczas spotkania:
Modernizacja monitoringu
Adaptacja pomieszczeń ochrony na lokale usługowe/mieszkalne
Naprawy elewacji
Konkurs na naprawę posadzek w garażu oraz usunięcie przecieków ścian i dylatacji
Konkurs na wymianę światłołamaczy
Nasadzenia drzew w parku Z1
Chodniki (Hlonda 8, park Z2, przejście do simply)
Wniosek o zgodę na montaż klimatyzatora lok. Hlonda 10L/259
Wniosek o zgodę na montaż markizy lok. Hlonda 10E/188
Wniosek dot. Hlonda 10j/313 o wykonanie nasadzeń 4 modrzewi
Wniosek dot. Hlonda 10 b/12 o ustawienie słupków/doniczek na chodniku pomiędzy Etapem B5 a B4
Zabudowa balkonu wykonana w budynku Hlonda 8/124
Wniosek dot. Hlonda 8b/110 o zgodę na wykonanie zabudowy balkonu
Wniosek dot. Hlonda 8b/95 o zgodę na montaż siatki na obszarze ogródka
Pismo Właściciela lokalu Hlonda 2c/43 w sprawie uciążliwego lokatora

POZOSTAŁE INFORMACJE
Naprawa balkonów
Wymiana urządzeń pomiarowych Hlonda 2
Koncepcja zagospodarowania parku Z1
Pozostałe prace z FR przyjęte do realizacji w roku bieżącym
Badanie wody w budynku Hlonda 2
Stan głosowania uchwał
Odbioru terenów zewnętrznych wokół ostatnich etapów
Stan nasadzeń
Wycinki drzew
Montaż klimatyzatorów na elewacji Hlonda 10c
Spotkanie z P. Rynkowskim Mieszkańcem Osiedla
Przejścia dla pieszych na chodnik nad kanałkiem od Hlonda 2 i Hlonda 8
Mandaty na Osiedlu Ostoja Wilanów

PROPOZYCJA TERMINU KOLEJNEGO SPOTKANIA 28.09.2017– godz. 18.00

Awatar użytkownika
wawra
tubylec
tubylec
Posty: 762
Rejestracja: 05 mar 2008, 22:32
Lokalizacja: Ostoja Wilanów
Kontaktowanie:

Re: korespondencja

Post autor: wawra » 19 paź 2017, 18:52

Na Mojej Wspólnocie opublikowany został:

PROTOKÓŁ ZE SPOTKANIA
ZARZĄDU, RADY WŁAŚCICIELI I ADMINISTRACJI W DNIU 29.06.2017

W spotkaniu uczestniczyli:
Ze strony Zarządu Wspólnoty: Stanisław Orzeł
Ze strony Rady Właścicieli: Anna Wawrzeniecka
Ze strony Administracji: Piotr Kułakowski
Grzegorz Mikołajczyk
Marek Gagis
Monika Brzeźnicka

Agenda:

DOKUMENTY DO PODPISU
Podpisanie protokołu ze spotkania w dniu 23.05.2017 r.

DO ZAOPINIOWANIA PRZEZ ZARZĄD I RADĘ
(w przypadku wniosków mieszkańców każdorazowo analizowanie jest spełnienie kryteriów dot. udziału w głosowaniach, udzielania dostępu do lokali w trakcie remontów, przeglądów, wymiany liczników itp.. oraz stanu rozliczeń ze wspólnotą z tytułu czynszu)

Modernizacja monitoringu – umowa
Ubezpieczenie nieruchomości
Nasadzenia i wycinaka drzew w parku Z1
Wniosek o podświetlenie reklamy PLOMBINO H10C lok. U3
Wniosek o montaż klimatyzatora H10E lok. 244
Wniosek o demontaż platformy w garażu H8 mp.142/143
Wniosek o montaż markizy H2C lok. 117
Wniosek o montaż klimatyzacji H8B lok. 80
Wniosek o montaż tarasu z zadaszeniem H2A lok.40
Wniosek o montaż zadaszenia tarasu H8C lok.49
Wniosek o zgodę na wykonanie przepustu przez strop w lokalu usługowym U2, Hlonda 2
Wniosek o montaż klimatyzatora na dachu H8C lok.44
Wniosek mieszkańców Hlonda 2B o zamknięcie patio od strony Rzeczypospolitej

POZOSTAŁE INFORMACJE
Konkurs na wymianę wodomierzy i ciepłomierzy w budynku Hlonda 2
Konkurs na naprawę elewacji
Konkurs na wymianę światłołamaczy
Konkurs na naprawę posadzek w garażu oraz usunięcie przecieków ścian i dylatacji
Pozostałe prace z FR przyjęte do realizacji w roku bieżącym
Wniosek Mini Harvard o wykonanie zatoki parkingowej
Głosowanie uchwał z zebrania 2017
Odkomarzanie
Wykonane nasadzenia
Przeglądy budowlane
Usuwanie usterek deweloperskich na etapie C4
Odbiór terenu wokół etapu C2
Remont murków w budynku Hlonda 2B
Ochrona w trakcie obchodów Dnia Dziękczynienia wokół ŚOB
Stan wdrożenia wniosków z audytu systemu ochrony osiedla
Przygotowanie do audytu parkowania/ruchu na osiedlu zgodnie z postulatami z ostatniego zebrania Wspólnoty

PROPOZYCJA TERMINU KOLEJNEGO SPOTKANIA 20.07.2017 – godz: 18.00

Awatar użytkownika
wawra
tubylec
tubylec
Posty: 762
Rejestracja: 05 mar 2008, 22:32
Lokalizacja: Ostoja Wilanów
Kontaktowanie:

Re: korespondencja

Post autor: wawra » 06 wrz 2017, 23:47

Na Mojej Wspólnocie opublikowany został:
PROTOKÓŁ ZE SPOTKANIA
ZARZĄDU, RADY WŁAŚCICIELI I ADMINISTRACJI W DNIU 23.05.2017r.
W spotkaniu uczestniczyli:
Ze strony Zarządu Wspólnoty: Stanisław Orzeł
Ze strony Rady Właścicieli: Anna Wawrzeniecka
Ze strony Administracji: Piotr Kułakowski
Grzegorz Mikołajczyk
Monika Brzeźnicka

DOKUMENTY DO PODPISU
Podpisanie protokołu z uzgodnień w dniu 13.04.2017 r.

DO ZAOPINIOWANIA PRZEZ ZARZĄD I RADĘ
Remont Balkonów
Konkurs na modernizację monitoringu
Wniosek firmy Emitel o zgodę na montaż anten do przesyłu sygnału telefonii komórkowej oraz internetu mobilnego
Wniosek o montaż markizy -Hlonda 8a/48
Wniosek o montaż markizy – Hlonda 8A/22
Wniosek o montaż klimatyzatora – Hlonda 10d/93,94
Wniosek o montaż klimatyzacji – Hlonda 10/181
Wniosek o zgodę na montaż markizy – Hlonda 10H/200
Wniosek o zgodę na wykonanie prac adaptacyjnych Hlonda 10C/U7
Wniosek o wykonanie zatoki parkingowej
Wniosek z lokalu Hlonda 2B/57 o najem części Wspólnej
Wniosek mieszkańców Hlonda 2B o zamknięcie patio od strony Rzeczypospolitej
Wniosek o wykonanie nasadzeń po zewnętrznej stronie ogródków Hlonda 8a/70
Wniosek o zgodę na montaż paneli fotowoltanicznych – Hlonda 4e/21
Spotkanie z mieszkańcami Hlonda 2b w sprawie złożonych przez wniosków

POZOSTAŁE INFORMACJE
Konkurs na wymianę światłołamaczy
Konkurs na wymianę wodomierzy i ciepłomierzy w budynku Hlonda 2
Wybór firmy ubezpieczeniowej nieruchomość
Zmiana firmy konserwującej windy
Audyt drzewostanu w parku Z1
Wniosek Mini Harvard o wykonanie zatoki parkingowej
Przeglądy na koniec rękojmi
Informacja na temat planowanych konsultacji w sprawie budowy linii tramwajowej
Spotkanie w UD Wilanów w sprawie bezpieczeństwa w Miasteczku Wilanów
Odkomarzanie
Opinia mec. Tomczyka w sprawie korzystania z miejsc postojowych a Osiedlu

Sprawy zgłoszone droga mailową
Skład zespołu administrującego nieruchomość :
W skład zespołu administrującego wchodzą :
Grzegorz Mikołajczyk, Piotr Kułakowski - Zarządcy – 2 osoby
Marek Gagis, Jakub Woźniak, Monik Brzeźnicka – administratorzy 3 osoby
Beata Schabińska – księgowość
Urszula Jabłońska - windykacja
Razem 7 osób

PROPOZYCJA TERMINU KOLEJNEGO SPOTKANIA 13.06.2017 – godz: 18.00

Awatar użytkownika
wawra
tubylec
tubylec
Posty: 762
Rejestracja: 05 mar 2008, 22:32
Lokalizacja: Ostoja Wilanów
Kontaktowanie:

Re: korespondencja

Post autor: wawra » 06 wrz 2017, 23:47

Na Mojej Wspólnocie opublikowany został:
PROTOKÓŁ ZE SPOTKANIA
ZARZĄDU, RADY WŁAŚCICIELI I ADMINISTRACJI W DNIU 23.05.2017r.
W spotkaniu uczestniczyli:
Ze strony Zarządu Wspólnoty: Stanisław Orzeł
Ze strony Rady Właścicieli: Anna Wawrzeniecka
Ze strony Administracji: Piotr Kułakowski
Grzegorz Mikołajczyk
Monika Brzeźnicka

DOKUMENTY DO PODPISU
Podpisanie protokołu z uzgodnień w dniu 13.04.2017 r.

DO ZAOPINIOWANIA PRZEZ ZARZĄD I RADĘ
Remont Balkonów
Konkurs na modernizację monitoringu
Wniosek firmy Emitel o zgodę na montaż anten do przesyłu sygnału telefonii komórkowej oraz internetu mobilnego
Wniosek o montaż markizy -Hlonda 8a/48
Wniosek o montaż markizy – Hlonda 8A/22
Wniosek o montaż klimatyzatora – Hlonda 10d/93,94
Wniosek o montaż klimatyzacji – Hlonda 10/181
Wniosek o zgodę na montaż markizy – Hlonda 10H/200
Wniosek o zgodę na wykonanie prac adaptacyjnych Hlonda 10C/U7
Wniosek o wykonanie zatoki parkingowej
Wniosek z lokalu Hlonda 2B/57 o najem części Wspólnej
Wniosek mieszkańców Hlonda 2B o zamknięcie patio od strony Rzeczypospolitej
Wniosek o wykonanie nasadzeń po zewnętrznej stronie ogródków Hlonda 8a/70
Wniosek o zgodę na montaż paneli fotowoltanicznych – Hlonda 4e/21
Spotkanie z mieszkańcami Hlonda 2b w sprawie złożonych przez wniosków

POZOSTAŁE INFORMACJE
Konkurs na wymianę światłołamaczy
Konkurs na wymianę wodomierzy i ciepłomierzy w budynku Hlonda 2
Wybór firmy ubezpieczeniowej nieruchomość
Zmiana firmy konserwującej windy
Audyt drzewostanu w parku Z1
Wniosek Mini Harvard o wykonanie zatoki parkingowej
Przeglądy na koniec rękojmi
Informacja na temat planowanych konsultacji w sprawie budowy linii tramwajowej
Spotkanie w UD Wilanów w sprawie bezpieczeństwa w Miasteczku Wilanów
Odkomarzanie
Opinia mec. Tomczyka w sprawie korzystania z miejsc postojowych a Osiedlu

Sprawy zgłoszone droga mailową
Skład zespołu administrującego nieruchomość :
W skład zespołu administrującego wchodzą :
Grzegorz Mikołajczyk, Piotr Kułakowski - Zarządcy – 2 osoby
Marek Gagis, Jakub Woźniak, Monik Brzeźnicka – administratorzy 3 osoby
Beata Schabińska – księgowość
Urszula Jabłońska - windykacja
Razem 7 osób

PROPOZYCJA TERMINU KOLEJNEGO SPOTKANIA 13.06.2017 – godz: 18.00

Awatar użytkownika
wawra
tubylec
tubylec
Posty: 762
Rejestracja: 05 mar 2008, 22:32
Lokalizacja: Ostoja Wilanów
Kontaktowanie:

Re: korespondencja

Post autor: wawra » 06 wrz 2017, 23:37

Na Mojej Wspólnocie opublikowany został:
PROTOKÓŁ ZE SPOTKANIA
ZARZĄDU, RADY WŁAŚCICIELI I ADMINISTRACJI W DNIU 13.04.2017.

W spotkaniu uczestniczyli:
Ze strony Zarządu Wspólnoty: Stanisław Orzeł
Ze strony Rady Właścicieli: Anna Wawrzeniecka
Ze strony Administracji: Piotr Kułakowski
Grzegorz Mikołajczyk
Monika Brzeźnicka

Agenda:
DOKUMENTY DO PODPISU
Podpisanie protokołu ze spotkania w dniu 04.03.2017 r.

DO ZAOPINIOWANIA PRZEZ ZARZĄD I RADĘ
Konkurs na wykonanie nawierzchni z trawy naturalnej z rolki na boisku w parku Z1
Wniosek dot. lokalu Hlonda 8B/107 (trzecie piętro) o montaż klimatyzacji na dachu
Wniosek dot. lokalu Hlonda 10f/143 o montaż klimatyzatora
Wniosek dot. 10d/92 o zgodę na montaż klimatyzatora
Wniosek o montaż rolet w lokalu Hlonda 8e/32
Wniosek o zgodę na ustawienie budki z lodami na terenie Wspólnoty przy skrzyżowaniu Rzeczypospolitej/Klimczaka
Wniosek z lokalu Hlonda 4h/4 w sprawę nasadzeń w parku Z1
Wniosek z lokalu Hlonda 2B/146 o wykonanie nasadzeń
Wniosek z lokalu Hlonda 2B o najem części Wspólnej
Wniosek z lokalu Hlonda 2 o zgodę na zabudowę szklaną balkonu
Wniosek z lokalu Hlonda 10H/200 o zgodę na montaż markizy
Wniosek mieszkańców Hlonda 2B o zamknięcie patio od strony Rzeczypospolitej
Wniosek o sprzedaż alkoholu w lokalu U3
Propozycję FPP dotyczącą wykonania winorośli na budynku Hlonda 8
Wniosek z lokalu Hlonda 10G/3 o zgodę na wykonanie tarasu z desek kompozytowych w ogródku przy lokalu
Wnioski z lokalu Hlonda 2b - remont murków, parkowanie w zatoce ppoż, remont klatki po zalaniu, parkowanie w ślepej uliczce przy budynku Hlonda 2B

POZOSTAŁE INFORMACJE
Zmiana firmy konserwującej windy
Konkurs na modernizację monitoringu
Konkurs na wymianę światłołamaczy
Zapytanie w sprawie remontu balkonów
Audyt drzewostanu w parku Z1
Zakup piaskownicy do parku Z1
Wniosek Mini Harvard o wykonanie zatoki parkingowej
Przeglądy na koniec rękojmi
Wykonanie nasadzeń na skarpie Hlonda 4a-4b
Wykonanie nasadzeń w miejscu po „kopcach kreta”
Informacja na temat organizacji obchodów Święta Dziękczynienia przez Świątynię

PROPOZYCJA TERMINU KOLEJNEGO SPOTKANIA 27.04.2017 – godz: 18.00

Awatar użytkownika
wawra
tubylec
tubylec
Posty: 762
Rejestracja: 05 mar 2008, 22:32
Lokalizacja: Ostoja Wilanów
Kontaktowanie:

Re: korespondencja

Post autor: wawra » 06 kwie 2017, 17:53

Na Mojej Wspólnocie opublikowane zostało sprawozdanie Rady za rok 2016 wraz z rekomendacjami do uchwał.
Dokument ten zostanie wręczony uczestnikom dzisiejszego zebrania i zreferowany w jego trakcie.

Awatar użytkownika
wawra
tubylec
tubylec
Posty: 762
Rejestracja: 05 mar 2008, 22:32
Lokalizacja: Ostoja Wilanów
Kontaktowanie:

Re: korespondencja

Post autor: wawra » 05 kwie 2017, 23:15

Na Mojej Wspólnocie zostanie opublikowany:

PROTOKÓŁ ZE SPOTKANIA 
ZARZĄDU, RADY WŁAŚCICIELI I ADMINISTRACJI W DNIU 04.03.2017r.
W spotkaniu uczestniczyli:
Ze strony Zarządu Wspólnoty: Stanisław Orzeł
Ze strony Rady Właścicieli: Anna Wawrzeniecka
Grzegorz Palicki
Ze strony Administracji: Piotr Kułakowski
Grzegorz Mikołajczyk
Monika Brzeźnicka
Mariusz Zadrożny

DOKUMENTY DO PODPISU
Podpisanie protokołu ze spotkania w dniu 12.01.2017 r.
Podpisanie pełnomocnictwa dla Administratora

DO ZAOPINIOWANIA PRZEZ ZARZĄD I RADĘ
Konkurs na konserwację wind
Zapytanie ofertowe w sprawie modernizacji monitoringu
Wyłonienie technologii i firmy, która wykona boisko wielofunkcyjne w parku Z1
Zebranie Roczne 2017
Sprawozdanie finansowe za rok 2016
Plan finansowy
Plan remontów 2017
Przedszkole Mini Harvard – korzystanie z placu zabaw
Wniosek o montaż boksu rowerowego
Wniosek właścicieli lokali 62 i 63 Hlonda 8c o wyrażenie zgody na połączenie lokali
Wniosek o zgodę na aranżację tarasu lokalu Hlonda 8a/44
Wniosek właścicieli lokalu Hlonda 8B/67 o zgodę na aranżację ogrodu
Wniosek właściciela lokalu Hlonda 8B/98 o zgodę na montaż klimatyzatora
Odwołanie właściciela lokalu Hlonda 2a/91 od wniesienia opłaty wyrównawczej z tytułu przyjęcia uchwał o planie finansowym i remontowym na rok 2016
Pismo p. Stanisława Orła do p. Agnieszki Zajdel wzywające do podjęcia współpracy w ramach Zarządu
Wniosek Dominium Pizza o zgodę na najem chodnika przed lokalem usługowym
Wniosek właściciela lokalu Hlonda 10D lok 103 o wykonanie śluzy zwężającej drogę zamiast progów zwalniających
Wnioski właściciela lokalu Hlonda 10 lok 78 o zgodę na zabudowę części korytarza
Wniosek Prima Porta najemcy lokalu Hlonda 8 o zgodę na montaż kasetonu reklamowego

POZOSTAŁE INFORMACJE
Zapytanie w sprawie wymiany drewnianych światłołamaczy na ostatnich piętrach
Audyt stanu ochrony
Audyt drzewostanu w parku Z1
Przegląd budowlany 2017
Konkurs na ochronę nieruchomości
Zapytanie ofertowe w sprawie audytu sprawozdania finansowego Wspólnoty za rok 2016
Zakup piaskownicy do parku Z1
Wniosek Mini Harvard o wykonanie zatoki parkingowej
Wniosek p. Huberta Królaka o dystrybucję pisma zbierania podpisów pod wnioskiem do GDDKiA o budowę obustronnych i półtunelowych ekranów akustycznych
Rozliczenie mediów za rok 2016
Ugoda z właścicielem Hlonda 10/U6 w sprawie spłaty jej zadłużenia
Stan likwidacji szkód zgłoszonych przez wspólnotę po burzy
Przeglądy na koniec rękojmi
Spękanie nawierzchni ul. Zdrowej
Wniosek Netii o zgodę na położenie instalacji do nowych budynków
Drzewa do wycinki

PROPOZYCJA TERMINU KOLEJNEGO SPOTKANIA 23.03.2017 – godz: 18.00

Awatar użytkownika
wawra
tubylec
tubylec
Posty: 762
Rejestracja: 05 mar 2008, 22:32
Lokalizacja: Ostoja Wilanów
Kontaktowanie:

Re: korespondencja

Post autor: wawra » 05 kwie 2017, 23:02

Na Mojej Wspólnocie zostanie opublikowany:

PROTOKÓŁ ZE SPOTKANIA ZARZĄDU,
RADY WŁAŚCICIELI I ADMINISTRACJI W DNIU 12.01.2017
W spotkaniu uczestniczyli:
Ze strony Zarządu Wspólnoty: Stanisław Orzeł
Ze strony Rady Właścicieli: Anna Wawrzeniecka
Grzegorz Palicki
Ze strony Administracji: Piotr Kułakowski
Grzegorz Mikołajczyk
Monika Brzeźnicka


Agenda:
DOKUMENTY DO PODPISU
Podpisanie protokołu ze spotkania w dniu 9.12.2016 r.

DO ZAOPINIOWANIA PRZEZ ZARZĄD I RADĘ
Konkurs na konserwację wind
Wniosek w sprawie montażu rynny na elewacji Hlonda 2B
Wniosek właściciela lokalu Hlonda 10/78 o zgodę na montaż filtrów węglowych na kanałach wyrzutowych na dachu
Wniosek właściciela lokali Hlonda 2 U8/U9 o umorzenie odsetek i kosztów sądowych
Wniosek właściciela Hlonda 4k m/2 o umorzenie kosztów zastępstwa procesowego wraz z odsetkami
Wniosek o zgodę na montaż haków na rowery na miejscu postojowym 302 w garażu etapu C4
Wniosek Właściciela lok. Hlonda 8/117 o wykonanie łącznika chodnika biegnącego przy budynku 8 z chodnikiem w parku
Plan remontów 2017
Zakup piaskownicy do parku Z1
Zdjęcie oświetlenia świątecznego

POZOSTAŁE INFORMACJE
Wybór nowej firmy ochroniarskiej
Konkurs na audyt stanu ochrony
Zapytanie ofertowe na wykonanie boiska w parku Z1
Przedszkole Mini Harvard – zakaz korzystania z placu zabaw – Spotkanie z przedstawicielem przedszkola
Wniosek Mini Harvard o zgodę na wykonanie zatoki parkingowej
Wniosek kancelarii reprezentującej właściciela (Hlonda 10/U6) w sprawie zapłaty należnej Wspólnocie kwoty
Ciśnienie wody w Hlonda 2
Wniosek właściciela lokalu Hlonda 10/121 ws kontroli odczytów liczników i stanu instalacji wodnej w sąsiadujących lokalach
Wykonanie okablowania Osiedla umożliwiającego modernizację systemu monitoringu
Zapytanie ofertowe w sprawie modernizacji monitoringu
Zapytanie ofertowe w sprawie audytu sprawozdania finansowego Wspólnoty za rok 2016
Audyt drzewostanu w parku Z1
Stan likwidacji szkód zgłoszonych przez wspólnotę po burzy
Przejęcie etapu C2
Przeglądy na koniec rękojmi
Plan zagospodarowania C4 – miejsce o „kopcach kreta”
Plan zagospodarowania parku Z1
Awarie bram garażowych
Pytania właściciela w sprawie działań związanych z wymianą pionów wodnych oraz audytu energetycznego
Wnioski właściciela lokalu z Hlonda 2b (ws stanu naprawy elewacji murku przy klatce schodowej, stanu remontu klatki schodowej zalanej w czasie burzy, możliwości uporządkowania terenu przy zatoce ppoż, drewnianych schodków przy Simply, wymiany drewnianych słupków od Al. RP na metalowe ).

PROPOZYCJA TERMINU KOLEJNEGO SPOTKANIA 24.01.2017 – godz: 18.00

Awatar użytkownika
wawra
tubylec
tubylec
Posty: 762
Rejestracja: 05 mar 2008, 22:32
Lokalizacja: Ostoja Wilanów
Kontaktowanie:

Re: korespondencja

Post autor: wawra » 19 mar 2017, 1:24

powtarzam: na stronie Lux Dom trzeba zalogować się do Mojej Wspólnoty a nie do E- kartoteki:

https://www.lux-dom.pl/profil/Rejestracja

Awatar użytkownika
yav
moderator
moderator
Posty: 3405
Rejestracja: 04 gru 2012, 11:38
Lokalizacja: Ostoja Wilanów
Kontaktowanie:

Re: korespondencja

Post autor: yav » 18 mar 2017, 17:17

Hm, mam zakładkę Biblioteka, a tam: Brak danych

Awatar użytkownika
wawra
tubylec
tubylec
Posty: 762
Rejestracja: 05 mar 2008, 22:32
Lokalizacja: Ostoja Wilanów
Kontaktowanie:

Re: korespondencja

Post autor: wawra » 18 mar 2017, 17:10

Moja Wspólnota, nie Moja Kartoteka!
Zakładka: Biblioteka dokumentów/Sprawozdania z cyklicznych spotkań (...)

Awatar użytkownika
yav
moderator
moderator
Posty: 3405
Rejestracja: 04 gru 2012, 11:38
Lokalizacja: Ostoja Wilanów
Kontaktowanie:

Re: korespondencja

Post autor: yav » 18 mar 2017, 15:09

e-kartoteka > Moja wspólnota?

Mam tam tylko skład zarządu i dane teleadresowe...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rada Właścicieli”